blabla :)

hej, jag vet att jag är super osocial på dedär med blogg men jag ska förska bättra mig :)

om någon nu skulle läsa det här, vilken inte är så troligt men what ever, vet någon hur man fixar sånahär ''design'' eller vad man nu ska säga som man har längst upp när man kommer till bloggen om ni fattar vad jag menar ?
snälla hjälp mig ? (a)

aja iaf jag orkar inte skriva om min dag för jag vet hur ointressant det är att läsa om haha
men i morgon ska jag iaf se i taket lyser stjärnorna med frida och emma, det ska bli kul somfan :D
aja nu ska jag gå och lägga mig och läsa lite, hihi godnatt :)

Kommentarer
Postat av: rebecka

hehe, ja. jag läste, fast tyvärr vet jag inte heller hur man gör så där med egen design, om det var det du menade.. :)

2009-01-30 @ 23:45:14
URL: http://rebeckahautanen.blogg.se/
Postat av: sassa

jag läste oxå, men jag vet inte HELLER hur man gör design däruppe, har en egen liten blogg mä typ tre besökare per dag! tjohoo, och alla dom är ju kompisar... aja, hej

2009-06-11 @ 15:07:55
URL: http://zassaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0